2011. december 02. 12:07 - Zöld Intézmény

Látogatói elégedettségi felmérés a TIK-ben

A József Attila Tanulmányi és Információs Központ hamarosan 7 éves lesz. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy ismét számot vessünk szolgáltatásaink színvonalával, Látogatóink visszajelzéseivel kapcsolatban, ezért két év után újra elkészítettük a Látogatói Elégedettségi Felmérést.

A felmérés során magyar és külföldi Látogatók véleményét egyaránt megkérdeztük szolgáltatásainkhoz kötődő megelégedettségükkel kapcsolatban.

Kiemelten fontosnak tartottuk a felmérés során, hogy kikérjük látogatóink véleményét a központ zöld törekvéseiről és a nyáron végrehajtott beruházásokról. Ezek közül kettő érinti közvetlenül a látogatókat: Egy alapos festés után nem dohányzóvá tettük a kávézót illetve az eldobható papír törlőkendőket lecseréltük energiatakarékos kézszárítókra.

A felmérés több mint két hétig tartott, és összesen 950 látogató töltötte ki a kérdőívünket. Érdekességként említem, hogy idén először teljesen online felületen zajlott a felmérés, így nullára redukálva a papírfelhasználást. A kitöltők 94%-a magyar volt, a maradék 6% külföldi. 

Amire büszkék vagyunk az az, hogy a központot összességében 4,52-re értékelték a látogatók egy 5 fokozatú skálán. Feltettük továbbá az a kérdést is, hogy a látogatók mennyire tartják fontosnak a társadalmi felelősségvállalást és a környezettudatosságra nevelést egy állami intézet esetében, Ennek a feladatatnak a fontosságát 4,62-re értékelték és szerintük a Tanulmányi és Információs Központ 4,46-os áltaggal felel meg ennek a feladatnak. Nagyon büszkék vagyunk erre az eredményre viszont tisztában vagyunk azzal, hogy szolgáltatásaink és rendezvényeink színvonalának emelésére folyamatosan törekedni kell  a jövőben is.

CSR.jpg

Fejlesztendő területként az automata csomagmegőrzőket, a biztonsági szolgálatot, a központi ügyfélszolgálatot és az egyetemi kávézó kínálatát és ár kialakítását lehet meghatározni a felmérésből.

A bejegyzés végére szemezgettem pár véleményt, amellyel a központunkat illették a felmérésben:  :)

  • „Az egyetemisták mekkája!”
  • „Számomra 21. század csodája és rendszere ez az épület!”
  • „Tiszteletre méltó törekvés a környezettudatosság kihangsúlyozása és az igyekezet, hogy másokat is erre neveljenek.”
  • „A TIK nagyon odafigyel a környezettudatosságra. Ez nagyon tetszik. Más intézményeket is rájuk bíznék.”
  • „Azt kedvelem, hogy "zöld", próbálnak mindennel takarékoskodni, mégsem szenvedünk hiányt semmiben.”
  • „Esztétikus kialakítás, közvetlenség, környezettudatosság, kellemes környezet, megvalósítja a könyvtár, tanulási, közösségi tér kombinációját.”
  • „Kiválóan felszerelt, hihetetlenül jó helyen van, mindig van hely. Sok országban jártam már, de ez az egyik legjobb, legnagyobb, legjobban felszerelt és legfunkcionálisabb Központ, amit valaha láttam.”

 

Az elégedettségi felmérés részletes eredményeit megtekintheti bárki a központ hivatalos facebook oldalán.

Szólj hozzá!
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldintezmeny.blog.hu/api/trackback/id/tr23426161

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mentsük meg a József Attila szobrot! 2011.12.02. 17:58:34

Gyújtsunk mécsest együtt a Kossuth téren József Attila szobránál a költő halálának 74. évfordulóján, december 3-án 17 órakor. Ennek a szobornak itt kell maradnia. Nem azért, mert József Attilának ne lenne máshol szobra. Nem is azért, mert ha ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.